مدیردانشجویی و فرهنگی دانشگاه علم پزشکی یزد به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: حماسه 9 دی سالروز دفاع ملت از حمیت ملی، مذهبی، و انقلابی است.

دکتر علیرضا اسلامی  اظهارداشت: خداوند در طول زمان از شروع انقلاب اسلامی ایران تا زمان دفاع مقدس و تاکنون نصرت های الهی را به شکل ویژه در زمانهایی خاص به ملت شریف ایران اهدا کرده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین امدادهای غیبی و نصرت های الهی که شامل حال ملت مسلمان ایران شد جمع شدن اراده مردم به شکل حضور مقتدرانه همراه با بصیرت و و لایتمداری در نهم دی ماه سال 1388 بود.

دکتر اسلامی تصریح کرد: فتنه 88 که در واقع طراحی دشمنان خارجی و همراهی بعضی از عوامل فریب خورده ی داخلی به منظور تزلزل در جمهوری اسلامی ایران و با هدف از بین بردن حکومت ولایت فقیه در جامعه بود بسیارخطرناک بود و شاید بتوان گفت، خطر  آن از خطر 8 سال جنگ تحمیلی بیشتر بود.

مدیردانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد عنوان داشت: با هدایت و رهبری های دقیق مقام معظم رهبری و حضور به موقع مردم پس از حوادث روزعاشورا چهارشنبه 9 دی 88 عملا حربه دشمن و فتنه 88 را خنثی شد .آن چیزی که 9 دی 88 را به عنوان یک سند افتخار در جمهوری اسلامی ایران مطرح کرده است بصیرت؛ دشمن شناسی و حضور مجاهدانه مردم در دفاع از ولایت بود.

وی با بیان این مطلب که 9 دی روز میثاق ملت با ولایت است گفت: از انجا که این روز، روز دفاع ملت سرافراز ایران از حمیت ملی مذهبی و انقلابی شان بود لذا به همه دانشگاهیان، اعضای هیات علمی و دانشجویان عزیز تبریک عرض نموده و امیدوارم که خداوند متعال همچون گذشته عنایات خودش را شامل حال ملت عزیز ایران نماید.

مدیردانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد در پایان متذکرشد: از حضور عالمانه، مدبرانه و پرشور فرهیختگان جامعه، اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان عزیز در راهپیمایی پرشکوه 9 دی و حمایت از ولایت فقیه و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای تشکر و قدردانی می کنم.    

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا